CONTEXTUL
Formularea scopului: Să oferim o gamă largă de activităţi şcolare şi extraşcolare care pot valorifica şi dezvolta talentele şi interesele specifice elevilor şi să contribuim esenţial la formarea lor ca personalitate echilibrată şi armonioasă, capabilă să trăiască într-o lume modernă şi polivalentă. Să realizăm un proces instructiv-educativ de calitate pentru a forma tineri capabili a se integra în contextul social, cultural și economic actual.

MISIUNEA ŞCOLII
Liceul Tehnologic „Clisura Dunării” din Moldova Nouă este singura unitate de învăţământ liceal din Clisură care dorește să satisfacă nevoile de educație și instruire la nivelul standardelor Uniunii Europene a comunității, prin creșterea eficienței și calității procesului de învățământ, prin modernizarea amenajării și dotării școlii și prin asigurarea unui climat stimulativ și motivator atât pentru colectivul cadrelor didactice cât și pentru colectivul de elevi și părinți.
Motivarea misiunii şcolii derivă din profilurile în care sunt pregătiţi elevii noştri, şi anume: profil real, uman, tehnic, turism și alimentație publică, a doua șansă asigurând astfel forţa de muncă calificată pentru unităţile economice din zonă (şi nu numai), cât şi pregătirea tinerilor și adulților pentru a urma cursurile unor instituţii de învăţământ superior.

VIZIUNEA ŞCOLII
Liceul Tehnologic “Clisura Dunării“ Moldova Noua este un centru educativ comunitar ce va sprijini dezvoltarea intelectuală, culturală și morală a tuturor participanților la actul educativ: elevi, părinți și profesori. Școala va asigura șanse egale tuturor elevilor, pentru a beneficia de toate facilitãțile pe care instituția le are și le va dezvolta continuu. Prin activitatea educaționalã a școlii noastre se urmãrește formarea unui absolvent competent, autonom, responsabil, în mãsurã sã decidã asupra propriei cariere și sã devinã cetãțean implicat activ în dezvoltarea durabilã a societãții. Până în anul 2026, Liceul Tehnologic „Clisura Dunării” din Moldova Nouă va fi o școală modernă, recunoscută în zonă prin rezultatele la învățătură ale elevilor, integrată nevoilor sociale, culturale și economice ale comunității, realizând pregătirea de astăzi pentru viitorul de mâine, la standarde europeene.